پرسش‌های متداول

نحوه ارسال مقاله به نشریه مدیریت آب و آبیاری به چه صورت می باشد؟

از تاریخ 1/10/91 در این نشریه مقالات به صورت آن لاین (Online Submission) پذیرش و داوری (Onlinne Review) می گردد.

نحوه پی گیری مقالات ارسالی به چه صورت است؟

پس از گذشت یک و نیم ماه از بررسی اولیه مقاله و ارسال مقاله به کارتابل سردبیر، چنانچه مقاله در وضعیت {در حال داوری} قرار داشت و پاسخی دریافت نشد، ایمیل پی گیری برای مدیر اجرایی نشریه ارسال نمایید:

abujournal@ut.ac.ir

در ایمیل کد رهگیری و نام نشریه درج گردد.

مجله چند نسخه در سال منتشر می شود؟

مجلات پردیس به صورت دوفصلنامه، در بهار و پاییز هر سال منتشر می‌گردد.

آیا یادداشت علمی و یا مقاله کوتاه قابل پذیرش می باشد؟

خیر

در صورت داشتن سوال و یا بروز هر گونه مشکل چه باید کرد؟

در صورت داشتن هر گونه سوال با مدیر اجرایی نشریه مکاتبه نمایید:

jwim@ut.ac.ir

نحوه ارتباط با سردبیر نشریه؟

رایانامه (ایمیل) سردبیر: banihabib@ut.ac.ir

اگر در ارسال مقاله مشخصات نویسنده(گان) به اشتباه درج شد و یا نام نویسندگان با ترتیب اشتباه وارد سامانه شد چه باید کرد؟

پس از بررسی اولیه و ارسال مقاله برای سردبیر نمی توان تغییری در مشخصات درج شده ایجاد کرد. لذا چنانچه مقاله مورد بررسی قرار گرفت و برای اصلاح به نویسنده مسئول مکاتبات ارسال گردید، می توانند مشخصات را اصلاح کنند.

آیا انتخاب داوران در مرحله ارسال اولیه مقاله ضروری است؟

خیر، انتخاب داوران در این مرحله ضرورتی ندارد و مورد استفاده قرار نمی گیرد.

در صورت فراموش کردن رمز عبور چه باید کرد؟

گزینه "ورود به سامانه" را در منوی بالای صفحه انتخاب کنید و سپس گزینه "رمز ورود به سامانه را فراموش کرده ام!" را انتخاب کنید. ایمیلی به پست الکترونیک شما ارسال خواهد شد که پس از تایید رمز عبور جدید دریافت خواهید کرد.

در صورتی که مجددا ورود به سامانه با مشکل مواجه شد، با مدیر اجرایی نشریه مکاتبه نمایید.

آیا هزینه ای برای داوری و چاپ مقالات دریافت می گردد؟

بله. مبلغ 000/800 ریال جهت داوری مقالات و در صورت پذیرش مقاله، مبلغ 000/200 ریال جهت هزینه چاپ دریافت می گردد.

شماره حساب: حساب درآمد اختصاصی پردیس به شماره 192040663 بانک تجارت شعبه ابوریحان (کد 1922)

چنانچه نویسنده مسئول مکاتبات به دیگر نویسندگان دسترسی ندارد، در فرم تعهدنامه می تواند به جای آنها امضا کند؟

خیر. در صورت عدم دسترسی به دیگر نویسندگان باید امضای اسکن شده در فایل درج گردد.

در صورت داشتن تمایل به داوری مقاله و عدم تعریف نقش داور در کارتابل شخصی چه باید کرد؟

چنانچه عضو هیات علمی دانشگاه (دولتی و آزاد) و یا مراکز تحقیقاتی هستید و به عنوان داور در سامانه تعریف نشده اید، با مدیر اجرایی مکاتبه نمایید تا در صورت داشتن شرایط لازم کارتابل نقش داور فعال شود.

در مرحله ارسال مقاله چرا در برخی موارد پس از تکمیل تمام موارد، گزینه ارسال مقاله فعال نیست؟

در مرحله ارسال اولیه مقاله و یا بارگذاری مقاله تصحیح شده {براساس نظرات داوران}، باید تمامی مراحل تکمیل شود و در سمت راست صفحه علامت تیک قرمز رنگ مشاهده شود. در بخش بارگذاری مقاله دقت کنید گزینه هایی که علامت * دارند، اجباری هستند. به عنوان مثال، گزینه بارگذاری فایل پاسخ به داور ستاره دار و الزامی است. پس از تکمیل تمامی موارد، در صفحه آخر گزینه ارسال مقاله فعال خواهد شد.

در مرحله اولیه ارسال مقاله، نویسنده مسئول مکاتبات باید چه صفحاتی را مطالعه کند؟

صفحات راهنمای نویسندگان، پرسش های متداول و فرآیند پذیرش مقالات

هزینه داوری - 000/800 ریال - چه زمانی باید پرداخت گردد؟

پس از بررسی اولیه و همچنین تایید سردبیر نشریه ایمیلی جهت اطلاع به نویسنده مسئول مکاتبات ارسال می گردد تا نسبت به واریز مبلغ مربوطه اقدام نمایند. پیش از آن هیچ مبلغی واریز نشود.

مدت زمان موردنیاز برای اعلام نتیجه پرونده چقدر است؟

حدود 3 تا 5 ماه

در صورت عدم پذیرش مقاله، آیا مبلغ واریز شده عودت داده می شود؟

خیر